LUCKY DAYS
نوشته شده توسط : sadaf

 سلوم   چه عجب اومدم   اعتراف کردم....  

ببینم از 37 بازدید فقط 7 نفر نظر میدن  از 7 تا هم فقط 2 تا....

اگه اینجوری باشه می بندم  وبو

 

اصا فک کنم کسی وبلاگ منو آدم حساب نمی کنه  البته نه اون آدم از اون لحاظ...

خب تهدید تموم شد....

 

خب   من تازگی یه کلیپ دیدم   همین که این زیره وای خیلی خبشله حتما بدانلوددی.........

lucky days

 اسم آهنگ : lucky days
دانلود آهنگ:
lucky days download (3.9mb) mp3
دانلود موزیک ویدئو:
lucky days music video download (64.64 mb) avi

 

تروخدا نظر..........

 

راستی   به من تبریک بگید  

 

  معدلم=  19.89

بابای

 





:: برچسب‌ها: lucky days ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Elnaz در تاریخ : 1390/1/29/1 - - گفته است :
Salaaaaaaaam azizam , nemidooni cheghad delam barat tang shode goftam biyam too webloget ke bet begam . Webloget ham kheyli ghashange ... Ishala ke movafagh beshi

/commenting/avatars/avatar10.jpg
Elnaz در تاریخ : 1390/1/29/1 - - گفته است :
Salaaaaaaaam azizam , nemidooni cheghad delam barat tang shode goftam biyam too webloget ke bet begam . Webloget ham kheyli ghashange ... Ishala ke movafagh beshi

/weblog/file/img/m.jpg
sara در تاریخ : 1389/12/2/1 - - گفته است :
چطوری نامرد بی وفا !
دیگه رفتی هنرستان نگی یه وقتی دوستی هم داشتی .هان !!

ای نامرد. راستی بهت گفتم پام رو از گچ اوردم بیرون .به هر حال یه زنگی به ما بزن. من که هر وقت زنگ زدم یا مشترک مورد نظر قادر به پاسخ نبودی یا جنابعالی در دسترس نبودی.

تو کلآ کجایی ؟ دلم برات تنگیده.

راستی وبلاگت خوشگل شده


/weblog/file/img/m.jpg
shima در تاریخ : 1389/11/19/2 - - گفته است :
salam, sadaf khonum man omadam to ham lotfan bia vebet ham khob bood man ke ina ro danlowd nemikonam az khodet migiram!!!!!!!!!!!!!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: